0

Cumhuriyet Kitap

Her hafta, bir gazetenin kitap eki olmaktan ziyade, bir edebiyat dergisi kalitesindeki Cumhuriyet gazetesi kitap eki 1001. sayıya ulaşmış. Piyasada hemen hemen her gazetenin haftalık olmasa bile aylık ek olarak verdiği kitap gazetelerinin yanında, yılların verdiği tecrübeyi gözler önüne seren Cumhuriyet Kitap, benim için birçok edebiyat dergisinden de önce gelir. Enis Batur’dan Selçuk Altun’a, Celâl Üster’den Mustafa Şerif Onaran’a, Cevat Çapan’dan Feyza Hepçilingirler’e kadar geniş ve kaliteli yazar kadrosuyla ve Semih Poroy’un Feklavye’siyle bir hafta boyunca elden düşmediği gibi -benim gibi dergi arşivi oluşturanlar için de- kütüphanesinde özel bir bölüm açmaya sebep oluyor.
1001. sayıya ulaşan Cumhuriyet Kitap’ı, sıkı bir takipçisi olarak, canı gönülden kutluyorum.

Tuna BAŞAR

/ yirmiüçnisan ikibindokuz

karşıyaka /

tuna başar

1985 yılında doğdum. İzmir Karşıyakalı'yım. 2004 yılının son çeyreğiyle birlikte başladığım yazı serüvenime Gece Edebiyat adlı blog sayfamda devam ediyorum. Yazılarım ve şiirlerim Ada (Samsun),Aykırı Sanat, Berfin Bahar, BH Sanat, Çalı, Genç Hayat, İzmir İzmir, Kaçak Yayın, Kar, Koridor, Kum, Kuşak, Kül Öykü, Lacivert Sanat, Mor Taka, Onaltıkırkbeş, Sunak, Taflan, Varlık, Virgül gibi dergilerde yayınlandı.

Website: Gece Edebiyat

Yorum Gönder Blogger

 
Top